Etter alt for mye tull med "original" Cosa-clutch, kjøpte jeg en CNC-frest Cosa-clutch fra Scooter&Service
Etter hva jeg har hørt, så skulle dette være den ultimate clutch, istand til å tåle mer hk enn jeg noen gang vil få i Bastard´en...
Uansett, den ankom, og den er et smykke!;
Selv om den har dobbelt så mange fjærer som vanlig Cosa, så er den fin-fin for armen!
Men clutch´en fra S&S er ikke helt plug and play.
Den bygger litt mer i høyden, så det kreves litt arbeid med clutch-coveret for at det skal fungere;
Men med god instruksjon fra en eks-president i Restless SC, så gikk det fint.
Så Dremel´en fikk kjørt seg litt;
Så nå burde jeg egentlig vært på veien....
torsdag 21. august 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
4 kommentarer:
Hei
... denne CNC-clutchen, kjøpte du den komplett fra Scooter & Service, eller kjøpte du bare "kassa" og satt inn den gamle innmaten?
-Anders-
... og betjenes den med vanlig wiretrekk, og fungerer den godt eller "spises" den også?
Heisann!
Jeg kjøpte komplett pakke fra S&S.
Så var jeg sikker på at alt fungerte!
Forøvrig en fin-fin clutch!
Bruker vanlig wire ja, noe som fungerer fin-fint! Har ikke merket noe spesiell slitasje.
Det er jo forøvrig ikke clutchen som avgjør om det er wire eller hydraulisk, men clutch-dekselet...
Snuten
OK.. fint! Takk for svar og blogg for øvrig. Da må jeg nok gå til innkjøp av noe slikt. ORKER ikke clutch-mas ala det du har hatt.
-A-
Legg inn en kommentar