Som jeg lovet tidligere i sommer, så skal en PX -motor nå selges. DENNE ER NÅ SOLGT!!!
Det er "desverre" ikke en PX200, men en PX177EFL med elestart og autolube.
Motoren har til nå stått i pendler-scooteren min, men må vike plass for nye planer.
Jeg kjenner ikke alderen på motoren, men den er temmelig ny. Dette pga autolube og elestart. Den har også "cosa"-clutch (med nye lameller). Har ikke sjekket gearkassen, men antar at det er en EFL-kasse
Motoren har fungert knirke-fritt. Kun og trykke på knappen, og avgårde-kåre!
Fin-fint å slippe å mikse olje og bensin. Bare å fylle bensin og av og til sjekke oljetanken.
Men ingenting er ufeilbarlig, så her om dagen røyk slangen fra oljetanken til forgasseren. På motorveien i 90...
Så det ble en yber-skjerings av original 125-sylinder/stempel.
Derfor fikk jeg fatt i et DR177-kit. Ikke montert enda, men klart og følger med
Ellers så tenkte jeg at det blir feil å selge en autolube-motor uten tilbehør. Derfor følger det med en original PX-tank med oljetank. Dette er en tank som passer i alle Largeframe -også med oljetank! Bare å vri oljeglasset om du ikke vil lage hull i ramma...
Hele herligheten selges som en pakke for dem som vil ha en moderne og pålitelig motor i scooteren sin, det seg være Rally, GS, SS, Touring, you name it, denne motoren passer rett i!
Mange mener 125ccm er lite, men med DR-kitet får du 177, og kjøper du longstroke, får du 187... Det er bare snaue 10ccm mindre enn PX200. Uansett, 177 er i mange tilfeller nok.
Prisen jeg har sett for meg, er 5500,- for hele pakka! -plug´n play! SOLGT SOLGT SOLGT!
IKKE NOK?
For den som ønsker litt mer guff ut av pakka jeg selger ovenfor, har jeg litt ekstra godis;
SI24/24 gasser og ei ScootRS-potte
Denne pakka får du for 800,-
Skulle gasser/botte-pakka eller alt være av interesse, ta kontakt!
Mail; Svint1(alfabalfa)hotmail.com
Tlf; førtiåtte, nullåtte, åttiseks, sekstifem
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar