onsdag 17. juni 2009

På tur med Tante Rød

Omsider fikk jeg ordnet meg "fri" en kveld, slik at jeg kunne få luftet Tante Rød.
Det finnes noen riktig så fine ruter å kjøre i distriktet, så jeg rigget Tante Rød med full tank og optimisme, så bar det ut på trange, fine scooter-veier...
Ikke den verste utsikten å ha fra en 1965 SS:

Og det var fin-fint med nesten 20+ i skyggen...

Speedometeret er nok en tanke optimistisk, men gamle frøkna holdt fint driv på de svingete veiene

En tur nedom til sjøen hvor det blåste stiv kuling fra nord og var noe kaldt....

Og ja, jeg liker formene;

Dog liker jeg ikke dette bildet;

Tidenes første punktering for mitt vedkommende. Heldigvis i gang-fart, men det gikk litt sidelengs likevel...

Så det ble orging med haiking og henting av bil og tilhenger for å hente scooteren...

Reservehjul? Ja, det er det på Tante Rød. Men fra 1965 og ganske manko på luft...

Ingen kommentarer: