fredag 27. april 2007

Tectyl med noe attåt

Fikk snudd scooteren idag, slik at jeg kommer til i rammen bak. Fikk smurt på et godt lag med tectyl, så nå må det bare tørke i et par døgn;
Vet ikke om det er nødvendig, men det ødelegger ingenting å beskytte lakken mot kast fra bakdekket;
Planen var å montere støttene, men det gikk selvfølgelig i dass... Sidestøtten passer selfølgelig ikke;
Må sveise på et stykke og lage nye hull. Deler kan selfølgelig ikke passe nei....
I tillegg var det en gjøk i Oslo som fortalte meg at jeg skulle ha 1/4" kuler i nedre lager til gaffelen. Så omsider fikk jeg fatt i nye kuler idag.
Ja, jeg hadde ikke kontrollert de gamle, men stolte på gjøken i Oslo. Selvfølgelig var 1/4" laaangt fra den dimensjon jeg skulle ha...
Så nå går hele byggingen jeg hadde planlagt i helga, i dass da jeg ikke får satt i gaffelen... Alt på grunn av en gjøk i Oslo som skal ha peiling....


2 kommentarer:

Anonym sa...

stol ikke på noen!

Kristian sa...

typisk Oslo