mandag 26. mars 2007

Frustrasjon over godt vær

Frustrasjonen har tatt meg...

Ute er det 17 varmegrader, sol fra skyfri himmel og vindstille.

Perfekt vær for å kjøre inn den nybygde motoren som står i jig'en i verkstedet...

MEN! Jeg er 1 måned på etterskudd med å få ferdig scooteren. Planen var at scooteren skulle være på veien 1.april, men scooteren har fortsatt ikke fått lakk...

Når jeg startet dette prosjektet, var det en klok herremann (Rob) som sa at prosjekter ALLTID tar lengre tid en planlagt. La mitt prosjekt være et eksempel på det ja...

For nå sitter jeg her med scooteren i deler og ute skinne sola!!!

Jeg var hos lakkereren ikveld og planla litt arbeid fremover. Så om lykken står meg bi, så er scooteren klar for lakk iløpet av neste uke!

Så jeg kommer nok i mål til slutt.


Ellers går det jo ann å bruke det fine været til noe i alle fall;

Ingen kommentarer: